Wednesday

En av lärarna i min skola sa att vi tar jobbet och skola på alldeles för fullt allvar t.ex. ifall någon förlorat någon nära väntas den att vara på jobbet efter två tre veckor, men vi människor läcker ju olika snabbt?
Eller ifall man skadat sig fysiskt beroende på hur illa det är får man också då några veckor, men även där är det individuellt och beror mycket på hur vi tål smärta!
Vi tar alltså inte oss själva i första hand och det är oerhört viktigt att man gör det för i slut ändan har du dig själv att leva och älska så ta bra hand om dig.

Sen igår kväll har hela min midja gjort extremt ont och vet inte riktigt vad det kan bero på, men tippar på att min sömnbrist börjar komma ifatt mig.
Idag börjar delkurs tre och jag skulle egentligen vara hemma i öret nu för att gå på den första föreläsningen, men jag stannar hellre hemma idag och åker imorgon.
Igår beslutade jag mig även för att ta reda på vad denna kurs skulle innehålla innan jag bestämde mig för att ta ett uppehåll vilket jag dessa dagar har vart ganska säker på att jag skulle.
Hur som helst efter att ha läst igenom delkurs tres schema så såg jag att denna kurs handlar väldigt mycket om PR och vi har just nu inte läst så mycket PR så är det någon kurs jag ska gå å är det denna och se ifall PR faller mig i smaken eller ej.

Visserligen har jag tre hemtentor denna månad framför mig, men jag har ju sagt att man ska inte ge upp för att det är svårt utan för att det inte är kul och intressant vilket jag kommer kunna ta reda på efter denna delkurs.
Antigen kommer det bli hiss eller diss!
Vaknade nyligen då hela mitt dygn är upp och ner och ska gå upp och fixa mig snart och jul handla med mr pojkvän då jag inte vet något bättre än jul fråga gudfar Sam haha.

Förra året i Manchester sprang jag runt från affär till affär och jul handlade och där var ju såklart utbudet enormt så jag var verkligen som ett barn i en godisbutik, men Sam som dessvärre var med denna dag  och som inte är så värst förtjust i jul tyckte lite annorlunda!
Ska få lite massage så jag kan hålla ryggen uppe och bege mig för att göra den första jul handlingen och ikväll blir det antagligen film mys hos karin och julio som igår då vi hade transformers maraton och fia med knuff turné som vi börjat med dock är inte grannarna så förtjusta i våra hej och ho skrik!

Minns Manchester underbara julhysteri:


Den pratande julgranen

Den enorma julklappen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0