Jag i ett nötskal

Talanger:
Dem talanger jag känner att jag kan skryta om är att:
Jag kan sjunga
Jag kan dansa
Jag har lätt att få andra att skratta (både med och åt)
Jag slutar aldrig att prata om inte det önskas
Jag älskar att stå framför kameran
Jag är väldigt duktig på att berätta saker t.ex. berättelser då jag även skriver en del!

Bästa sidor:
Är en bra berättare, men även lyssnare
En bra övertalare
Väldigt kramgo
Lätt att prata med
Har lätt att få människor på bra humör
Rolig

Sämsta sidor:
Trög tills jag kommer igång
Dåligt lokalsinne
Dålig kondition
Alldeles för pigg om nätterna
Analyserar alldeles för mycket kring onödigt ting
Dålig tidsuppfattning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0