Friday

Morning!
Jag och tam hade en riktig tjej kväll igår och skönt att vara ledig från skolan nu i några dagar. Skulle egentligen åka till Uppsala, men har en tenta on way och måste plugga då jag får mer gjort här än där.
Missar katts halloween fest, men jag och tam lär styra upp något här!

Ska snart upp och laga mat, plugga och städa huset. Sedan mot kvällen blir det bio då tam bokade in oss på Michael Jacksons film This is it!
Har hört att den ska vara riktigt bra så håller verkligen tummar och tår för det!
Dags för housewife och student pluggande tills kvällen, tatah!

N is for never stop the party:



Fin och lugn start

Tnt

Dj Ned!

Tam in action

Kvällens look

Ned & Tam

Tob & Ned

My red little stage

På andra förfesten med vovve

Ned & Sinko

På väg till Ritz

Tobey and i do the salsa

At Ritz

Tam is on fire

Jag & Tobey fann kvällens kvinna

Tam & Tobey

haha whut?

Efter en galen kväll slutade vi alla med glas i vatten!

Slutet gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: Thobias

Ned, jag har gett dig en länk på sidan i min blogg.

TNT!

2009-10-30 @ 22:50:08
URL: http://thobiasmunkvold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0