Monday

Idag är det måndagen och denna dag är precis som den brukar vara onödig och lång!
Hade föreläsning tidigit på morgonen och idag startar även den andra delkursen så dags att börja rå plugga igen vilken jag egentligen inte alls är taggad för och speciellt inte framöver.
Ja, mr pojkvän åkte för några timmar sedan och sen han åkte har jag suttit på samma plats i softan och gråtit som ett litet barn.
Jag borde egentligen sitta och plugga, städa och spendera tid med mig själv, men just nu känns det omöjligt.
Ser bara hur tomt det är och hur gärna jag vill packa väskan, hoppa av skolan och komma till min och mr pojkväns lägenhet där hemma i uppsala.

Önska kan man, men så funkar det inte riktigt. Gråta ut ska jag dock så tänker sitta här ettag till tills jag tar mig själv ordentligt i kragen, stänger av all by myself låten och lägger glassen i kylen.
Får ta en paus från gråtandet då jag måste plugga, men antar att ikväll när jag ska lägga mig och sängen kommer se sådär tom ut som den gör just nu får jag gråta ut igen.
Dags att ta fram min favorit film Bridget och beundra henne för just nu känner jag precis som min Bridget.
Nej usch idag vill jag gå i ide!

Sam min gudfar minns du när jag satt här och saknade mr pojkvän och sjöng denna högt:



Kommentarer
Postat av: Sam

du menar ,du sjöng och jag var en påtvingad publik haha

2009-10-26 @ 17:45:54
Postat av: Thobias

Inte vara ledsen Ned :)

2009-10-26 @ 18:00:39
URL: http://thobiasmunkvold.blogg.se/
Postat av: jordii

Skolan är inte jobbig, det går alldeles utmärkt, saknar inte hem heller. Det är bara det att jag inte hittar något boende, sthlm är omöjligt. Blir galen snart!! Kommer aldrig flytta tillbaka hem, trivs att bo ensam och trivs i sthlm och skolan.

Vad är det för delkurs som började idag? :)

2009-10-26 @ 19:19:04
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: Ned!

Sam: saknar min påtvingade publik!



Thobias: din fjärt du kom inte hit!



Jort: fy vad jobbigt, men sök och ge inte upp du lär väl hitta något! Du och jag har verkligen samma åsikter om uppsala, men hoppas du hittar lägenhet!

Har börjat läsa vetenskapsteori vad läser du då?

2009-10-26 @ 20:33:11
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: United

Jag saknar dig som fan babe. Du ska inte vara ledsen kom vi överesns om ju. Önskar att du va här nu, men vi får göra det bästa av situationen. Inte långt kvar nu..



Älskar dig mest frugan

2009-10-27 @ 16:56:27
Postat av: United

2009-10-27 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0