Monday morning

Vilken kväll och den har bara börjat!
Satte mig på bussen till Tamara där jag möte Irena som också skulle med dit och det var tur annars hade jag med mitt härliga lokal sinne aldrig hittat!
Hennes lägenhet var jätte mysigt så här kommer det bli många mysiga nätter som denna.
Sofia var redan här och efter vår handling på Willys började vår galna natt!

Det spö regnade, jag hade två kasser i handen och vi alla var helt vilse!
I en timme gick vi runt och letade efter Tams lägenhet i spö regnet och ja efter en timme hittade vi stället, men synd att vi inte tog kort för den synen var långt ifrån snygg.

Blöta och trötta har vi sedan dess legat här och tjockat och inte gjort det vi skulle göra alltså plugga.
Som tur har vi dock gjort ganska mycket enskilt, men imorgon kommer det blir alltifrån det softa som vi haft idag.
Nej nu ska vi titta på  fråga olle och sedan blir det sovdags för oss, natti natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0