Saturday

Happy halloween!
Jag är lite av ett freak när det kommer till halloween, jul och ja högtider över huvud taget. Vi i Sverige är ju heller inte så duktiga på att fira det, men ikväll ska iallafall jag och Tam fira halloween och klä ut oss!
Vi skulle egentligen vara ett par tjejer, men svininfluensan part two verkar vara i luften för nu ligger resten av tjejerna hemma med feber, men jag och tamara ska festa åt er alla!

Hade inte tam väckt mig imorse skulle jag nog sovit till fyra, men efter ettag kom jag upp. Drog ner på stan och köpte det sista som behövdes för min outfit för kvällen och nu ska jag börja fixa mig medan tamara är på väg.
Får passa på att önska er alla en läskig halloween, tatah!

Kan ni gissa vad jag ska vara utklädd till ikväll?


Kommentarer
Postat av: Katta

Heej gumman! Bra att ni hade roligt:)Åh vad har ni köpt fjädrarna har letat efter sånna som en galning!! Tänkte ha cabaretema fest snart haha:D Miss you!!Vi hörs!! PUSS<3

2009-11-01 @ 18:07:56
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0