Saturday

Vilken kväll det blev igår! 
Sandras syster hade styrt upp en överraskningsfest till hennes 20 års dag igår och hon hade ingen aning om att jag inte ens kommit hem från Öret så det var verkligen kul att komma dit då hon dagen innan var ganska nere att jag inte kommit hem. 
I torsdags kväll kom jag hem till Uppsala och då hade two and a half men mys med mr pojkvän. Vi är ju absolut inte vana vid att vara ifrån varann, men nu när vi ses efter ettag känns det bättre än någonsin!

Igår iallafall drog jag med mig Sam till Sandra och hennes släktingar vet verkligen hur man styr upp en festen. Det blev en massa salsa dans och alkohol och kvällen slutade på BJ. Sedan kom jag hem och överraskade mr pojkvän som kom hem från jobbet sju på morgonen och inte hade en aning om att jag sov hemma hos oss.
Börjar få grepp om det här med att sova ensam då ja förr inte kunde sova själv i en tomt hus, men nu börjar lilla Ned växa ifrån det.

Idag skulle vi egentligen fira min mamma som också fyller år och dra på restaurang, men sen vädret är så grått spar vi middagen till imorgon och tar det lugnt idag. Det blir en lugn mys lördag för min del, tatah! 

Bilderna från Tams fest:


Snygg Fia

Jag och Tams roliga skor

jag och sötnos

cheers!

haha whut?

gänget!

snyggingar

jag & Tam

on way to party..

Slutet gott allting gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0