Sunday

Vilken kväll det blev igår!
Fest hos Tamara där vi firade Alex och utgång på Frimis där Mange schmidt uppträdde och efter massa vodka och tequila klarade till och med jag av Mange så kvällen blev jätte bra trotts Frimis val av artist.
Mr pojkvän hämtade oss, fylle mat på max och allt kändes som hemma. Däremot åker mr pojkvän tillbaka imorgon och skolans andra delkurs startar så antar att det bara är att bita ihop och go back to business.

Idag var jag och mr pojkvän och åt på olearys och såg på united matchen.
Kom hem och lagade mat och fick i oss ännu en god måltid och kollade på ghost of girlfriends past som var ganska bra, men kanske lite för fantasi för min del, men ett bra filmval!
Är ganska nere då jag vet att mr pojkvän åker snart, men nu får jag åtminstone vara glad för att han fortfarande är här så natti natt!


Jag vid slottet


Älskade fluffrumpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0