Tuesday

Äntligen är pm:ets del ett fixad och man kan lämna den huvudvärken det tills det stora arbetet startar igång!
Hade föreläsning idag och trodde på riktigt att jag skulle somna. Läraren gick helt enkelt inte att förstå och efter
halva lektionen drog mer än halva klassen då man inte alls lärde sig något. Hemskt var det!

Drog och handlade med Tam på Willys och sedan dess har vi haft en mys kväll här hemma hos mig.
Imorgon är det lill-lördag och då är det andra bullar än plugg mina vänner!
Nej nu ska jag och Tam inviga vår sex and the city kväll, tatah!  

Sandra skickade lite "roliga" bilder från när hon var här sist och dem bjuder vi på:


Stor shopping på Willys

Som jag nämnde innan bjuder vi på oss denna dag..

Say whut sam?


Kommentarer
Postat av: Thobias

Sam ;)

2009-10-14 @ 08:02:15
URL: http://thobiasmunkvold.blogg.se/
Postat av: Saaam

I feel a lawsuit comming up for ya! (from me) haha

2009-10-14 @ 10:21:47
Postat av: Ned!

Sam du vet någonstans där inne att detta kort är charmigt haha!

2009-10-14 @ 14:17:31
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0