Wednesday

Även kallad kära lillördag!
Det har blivit väldigt mycket fest på sistone kan jag medge, men det hör liksom till universitets livet.
Man flyttar själv, lär känna nya vänner, pluggar och festar!
Studentlivet är inte mycket mer än så, men jag klagar absolut inte!
Hade föreläsning idag som gick bra då ämnet är väldigt flummigt och efter drog jag ner på stan med fia & sinko.
Var meningen att jag bara skulle köpa något till halloween, men kom såklart hem med en klänning som jag ska ha ikväll och en vinterjacka.

Det är inte lätt att gå till stan utan att falla för alla kläder, men vinterjacka "behövdes" och klänning för ikväll är väl inte så illa? Jag är i förnekelsefasen och trivs attans bra där!
Nej ska vila lite sedan sätta igång och fixa mig och dra till Tam där det är förfest och sedan ska vi möta upp en del från klassen och dra till Ritz ett jätte fint ställa som har premier!


På Ritz ska det skakas ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0