Monday

Kan ni förstå att det gått två veckor sedan jag flyttade hit?
Tiden går alldeles för fort fast kanske bäst så med tanke på att jag vill komma in i mitt andra år då första året i skolan är som värst!
Idag fick jag träffa min nya grupp som jag ska arbeta med i en vecka och denna grupp trivs jag riktigt bra med så jag är nöjd dock är jag fortfarande orolig ifall jag ska kunna fixa detta nu eller ifall jag kanske borde pluggat media kommunikation.

Nej ska sluta låta som en kärring och plugga sedan fortsätta njuta av min khloe and kourtney take miami kväll. För er som tyckte om Keeping up with the kardashians eller allmänt tycker om Kardashian familjen så får ni absolut inte missa Khloe och Kourtnets nya serie!
På tal om serie var det bara jag som höll på att pissa på mig när jag såg svenska hollywoodfruar.
Jag menar hur kan man ha så lite skam i kroppen och säga för hela Sveriges folk; " ifall min man vill ha en avsugning på morgonen så får jag ju ge den! " Inte så konstigt att folk i USA tror att alla svenskar är billiga! 
Tragiskt, men så länge det underhåller mig ska jag inte klaga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0