Sunday

Usch vilka dåliga läsare jag har som kanske inte är så duktiga på att kommentera.
Vilket dag vi hade igår inte sant grabbar?
Mr pojkvän är här, men snart åker han hem igen och då kommer vi vara ifrån varann ett bra tag vilket verkligen inte känns bra, men sen när vi ses är det bara några timmar kvar till min födelsedag!

Igår var vi ute här i Örebro för första gång och vet inte riktigt vart jag ska börja.
Vi hörde att "grymmaste dj:n" skulle spela på ett ställe som heter Satin så vi bestämde oss för att dra dit och inviga vår första utekväll.

Stället i sig var ganska bra, men musik vet inte riktigt var jag ska börja.
Dem spelade alla äldre låter som gick att spela allifrån candy shop till sean paul vilket skulle vara skönt ifall dem även spelade nya låtar, men nej inte en enda ny låt spelade?
Kändes nästa som man var på disco!

Antagligen blir det utgång på onsdag och då får vi hoppas på bättre musik, men annars hade jag och grabbarna kul igår.
Har dessvärre ingen kamera då min kamera är sönder, men ska ta bilder på allt här så snabbt jag köpt en ny som är på gång tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0