Wednesday

Godmorgon eller snarare god eftermiddag för min del!
Blev väckt av Sam kl. 14:00, men inte så konstigt egentligen med tanke på att vi la oss kl. 5 igår natt!
Satt även igår och pluggade i flera timmar för att bli klar med min "sista" uppgift för veckan sedan kommer nästa grupparbete, men som tur är jag med Sofia så behöver inte oroa mig för gruppen.

Ännu lyckligare då vi även gjorde klart denna veckas analys som var en reklam analys så nu börjar det kännas bra då detta verkligen är mitt ämne och uppgiften gick bättre än förväntat!  
Eftersom vi är klara tidigt med uppgiften så är jag ledig idag och snart är även Mr pojkvän här som är på väg.
Kan lilla Ned vara lyckligare?

Nej nu ska det storstädas, men ska försöka kanske knäppa några kort idag det var alldeles för länge sedan, tatah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0