Monday

My first day in London welcome!
Det märks att jag längre inte är i Sverige då jag bokstavligt talat hela kvällen hört massa polissirener och alla möjliga ljud!
Antar att jag får välkomna mig själv till storstadslivet!

Jag hade verkligen glömt hur stort London!
På vägen från flygplatsen bad jag min morbror säga till mig när vi var framme i stan och väl framme tog det inte slut. Hela 40 minuter efter frågade jag är vi fortfarande i stan?
Känner mig som en nål i en höstack!

Idag har jag vart hemma och ska snart börja fixa till mitt cv då jag ska ut med den denna vecka!
Min morbror har vart jätte gullig och ringt och kollat till mig då alla är på jobbet och Dani i skolan. Känns skönt att jag slapp börja denna resa ensam till en början.

Nyss ringde min morbrors fru och sa att jag skulle hänga med ut på barrunda med hennes kollegor vilket jag verkligen ser fram emot, men vad jag dock INTE ser fram emot är att jag ska ta mig helt själv till stan.
Då pratar vi om att jag ska hitta runt i deras mega feta undergrounds och sedan väl framme i stan hittat till den stora ingången i Harrods?!
Har dem överskattat mitt lokalsinne?!
Önska mig lycka till mina vänner, tatah!




Karins härliga idee att supa innan jag skulle upp och flyga!



Bobs!



Julito!



HU?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0