Saturday


Nu är det verkligen fart där nere. Magen värker och jag känner mig som en vatten kran som läcker!
Skulle egentligen ner på stan även fast det är ganska grått ute, men får vila istället så det kanske bli utgång ikväll.
Vad hände föresten med den härliga solen och våren? Bra nyheter är i alla fall att sommaren är på väg i London så får hoppas på att jag om två veckor sitter och njuter i solen!
14 dagar kvar!

Mr pojkväns födelsedag var väldigt lyckad och istället för barrundan blev det en klassisk hemmafest!
Hemmafester är väldigt underskattade så ju fler hemmafester ju bättre då krogen allt finns där.
Lyckades till och med supa stackars Karin full som dagen efter var tvungen att plugga då hon nu sitter och gör högskoleprovet. Tur att man själv slipper plugga, men snart blir det dags för skolan igen!
Dags att vila och sedan får vi se vad jag hittar på denna lördag, tatah!




Blakey



Dj Ned!



Familjekort



Babe & lillebror



Calzone



Jag & gudfar



Familjekort part 2



Tuffingar



B-day kid



Sweet!



Fluffrumpa dampa!



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0