Saturday

Fy helvete vad jag är sliten och trött, men även denna gång slapp jag min hemska bakfylla yey!
Igår startade vi kvällen med förfest hemma hos Arshis kusin Eilia med hans killkompisar och sedan drog vi till Märstas ändå klubb?

Det var såklart väldigt litet i jämförelse med u-town, men skönt att festa någonstans!
Mot slutet av kvällen blev det dock en aning spårat och vi kunde alla lika gärna spelat in ett avsnitt av The hills med kvällens drama, men sju på morgonen fick vi oss alla fyra timmars sömn och dramat la sig!

Nu ska jag ta och sova någon timme och sedan snacka med Arshi om kvällens planera då vi kanske ska ut och parta med grabbarna igen fast i u-town.
Skulle egentligen ha en lugn kväll med mr pojkvän, men dem från jobbet behövde han så tror det blir crazyness part two ikväll eller vad säger ni? Tatah!




NEA



Märsta crew



yeah!



och så ger vi kameran ett stort leende!



Detta kommer vi skratta åt ett bra tag!

Slutet gott, allting gott


Kommentarer
Postat av: Arshii

HAHA det blev visst drama part two! Vi knäcker på det! Jag hade iaf miicket rooooliiigt med dig and the crew. Maste mahal, khooodetiiiiii

2010-04-18 @ 12:12:24
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0