Tuesday again

Tjena helena!
Vilken härligt väder det är här det var länge sedan jag vaknade upp och var så varm på grund av solen! Det är hela 18 grader idag och då med Englands fukt.
Idag har jag inte gjort så mycket och skönt nog är jag heller inte bakis sedan igår!

Min morbrors fru ringde mig och sa att idag ska mitt cv vara klart för nu har hon lite projekt på gång så idag får jag sitta och skriva klart!
Funderar starkt på att ta på mig träningskläder och jogga ute i detta härliga väder, men tror inte att det är en sådan bra idee om jag skulle lyckas springa vilse vilket låter väldigt mycket som mig!

Idag har jag allt fått mig ett bra skratt och även lyckats ge bort ett skratt! 
Först på morgonen när jag skulle upp ur sängen hade min busiga kusin lagt en plast spindel på golvet som jag såklart trodde var en riktig spindel!
Sedan skulle jag gå och hämta posten och då bad brevbäraren mig att skriva på och tydligen var min signering som enbart bestod av ett sträck så kul att han sa att jag gjort hans dag!
Nej dags att träna och fixa mitt cv, tatah!




Min kusins busigheter!



Kommentarer
Postat av: Katrin

Hahaha såå du:)Dags å övna på autografen då:P Förlåt om vi inte hördes igår somnade så tidigt. Vi får höras ikväll:D <3

2010-04-28 @ 10:41:41
Postat av: Ned!

Hahah ;) Nu gör du mig stolt i sthlm och sedan när jag är tillbala ska vi bli Sveriges nya Paris & Nicole! Hörs ikväll gumman min <3

2010-04-28 @ 13:22:12
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0