Tuesday


Från snö till 8 härliga grader? vädret spelar en verkligen ett spratt!
Kom nyss hem till Ami då jag innan var och handlade lite med mamma och njöt av det fina vädret.
Ska smått börja packa lite då det nu är 19 dagar kvar och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ta med mig.

Som vanligt måste jag anpassa mig efter dem ruttna 20 kg, men ska försöka att inte packa med så mycket denna gång då det var ett horhus att få hem sakerna från Manchester sist då både mr pojkväns mamma och hans moster fick komma och hjälpa.

Nej ska umgås lite med Ami och sedan hem och laga middag och titta på big bang med mr pojkvän när han kommer hem från jobbet. Dags och luncha med Ami, tatah!




Hittade mysigaste bilden från i somras när jag och hälsade på Drita i Gbg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0