Friday

It´s finally friday!
Hade jag vart i London hade jag antagligen jobbat på KM och förberet en härlig utgång efter jobbet med girlsen, men sedan jag kom hem har jag verkligen tagit det lungt. Vilket har vart mer än skönt däremot börjar det bli dags för mig att inte lata mig allt för mycket bara för att jag är i Sverige och speciellt inte nu här jag har min lilla semester!

Om det just blir utgång ikväll vet jag inte, men tills nu har jag haft en riktig "jag" morgon som innehöll noppa ögonbrynen, fixa naglarna och sola solarium som jag väntar på att göra med Ami som är på väg hit!
Ska även passa på att packa upp det sista som jag vart så lat och inte gjort än. Vår lägenhet ser galen ut då jag vart för lat att städa och packa, men det förtjänar jag att vara efter min flytt hem dock har det kanske bara kanske gått en aning för långt.

Nu ska det tas lungt med Ami tills jag och tjejerna planerar lite för ikväll, tatah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0