Monday

Ny vecka med en otroligt seg start för min del!
Nu när jag är ledig innan jag förhoppningsvis snart börjar jobba blir jag lätt rastlös, men alla påminner mig gång på gång hur jag ska passa på att njuta av denna ledighet!
Dags att börja göra sådant som jag annars inte kommer hinna med i guess!

Idag vaknade jag av världens oväder ute. Det regnade sjukt mycket så man kunde lätt passa på att ta en dusch ute idag ifall man inte hann det på morgonen, galet med andra ord!
Linda kom iallafall på morgonen och under tiden vi käckade frukost så blev det soligt och till slut satt vi båda och solade ute. Saiko väder, men klagar absolut inte hellre regn och sol än ingen sol alls dock saiko väder!

Så idag blev det sol, skitsnack på ballen, spagetti och Jersey shore som äntligen är tillbaka!
Som sagt har man fortfarande inte sett Jersey shore som jag har väldigt svårt för att tro, men om nu fallet är så gå och se den omedelbart!
Dags att mysa med mr pojkvän innan det är dags för natti natt!

Fått lite nya bilder från sista utekvällen i London enjoy:




Km girls



Cheers!



CNL



I gotta feeling..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Häärligt! :) Jo det är bara bra här med! :) jaa jag tycker den var jätteläskig! usch! :(

2010-08-31 @ 00:42:38
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: irre

Hej jo allt i öret funkar, bara svårt att anpassa sig till de stressiga studentlivet men jag försöker på bästa hand. Helt kul att bo själv i grannkotten iaf tycker om min lägenhet och känns skönt att tillbringa de närmaste två åren här. Hur är allt med dig, skönt att du ändå våga man måste göra sånt ibland

2010-08-31 @ 23:10:53
URL: http://ircy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0