Sunday

Vilken helg och måste passa på att säga det igen: borta bra, men hemma bäst!
I fredags blev det förfest med tjejerna hos oss och lite spring över till Karin och dem där grabbarna samlats för fifa grabb kväll som vi såklart störde!
Utgången struntade vi i då det kanske blev en aning för spårad kväll, men det var kul så länge det varade!

Igår blev det bio med Karin & co, Aram & Sonia och jag fick äntligen se inception som rekommenderas starkt för att inte glömma hetingarna Joseph Gordon och Tom Hardy som är med i filmen yummi!

Idag blev det middag hos mamma och pappa med mr pojkvän och nu sitter jag hemma med mr pojkvän och Katta! Just like old times och som sagt detta har jag verkligen saknat och tider som dessa ska man allt ta vara på speciellt nu när jag har en lite "semester" tills jag börjar jobba och plugga för nu är det back to business my friends, tatah!





Ash



Tild



Sasha



Ned



Peace brotha



Lägg märke till baby mat burken som ist innehåller vodka! Bara Ash som lyckas..



Visst ser det inte längre ut som en grabb kväll inte!


Kommentarer
Postat av: Arshii

haha mobba inte min babyburk =D skicka bilderna sen :)

2010-08-23 @ 11:31:15
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0