Thursday

Våghals? Ja tack!
Idag var det sanningens ögonblick när jag satt hos frissan!
Skulle jag äntligen våga klippa page som jag nu velat göra i två år, men fegat som en fis varje gång. Min frisör var t.om. lite nervös då jag nu äntligen fått långt hår och dessutom var det friskt, men för att låta lite överdriven; vågar man chansa så vågar man lyckas!

Långt hår får jag skaffa till våren för nu har jag gjort det! Say hello to a la bob beckham!
Jag är mer än nöjd dock väldigt ovan då jag inte haft så här kort sen barn vad jag kan minnas. Som sagt ibland får man våga och det är hår vi snackar om som växer!

Efter frissan kom mr pojvkän och hämtade mig och vi drog hem för att mysa framför bröllopsduellen som jag länge velat se. Mysig film!
Sedan myspys med mr pojvkän och nu har tjockisen somnat i min famn. Ibland finns det inget bättre än att sova i sin säng med sin nalle som i mitt fall är fluffrumpan!
Minns hur jag kunde sakna tillbaka till detta när jag var i London och nu äntligen är jag home where i belong, tatah & natti natt!


Bilder på nya pagen kommer, men tills dess får ni nöja er med min blonda "page" som jag redan då ville klippa, men istället satt upp håret så det såg ut som page:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0