Thursday

Galet hur tiden gått så snabbt!
Imorgon är alltså min sista dag på Karen millen?! Jag kunde verkligen inte valt en bättre dag mina vänner. Säg hej till min sista jobb dag som hamnat på fredag den 13:de!
Lite nervös är jag, men får väl hoppas på all tur i världen helt enkelt.

Det är verkligen jätte blandade känslor just nu då jag verkligen längtar hem till alla som jag inte sett på över 4 månader, men samtidigt kommer det bli svårt att lämna allt och alla här!
Idag fick jag säga hejdå till en del kollegor och visst var det lite tråkig stämning då alla vet att jag lämnar KM imorgon.
Däremot har jag skapat underbart härliga vänner som jag lungt kommer hälsa på i London igen, men som sagt jag hatar att ta farväl av folk! Är verkligen sämst på det!

Imorgon blir det i alla fall jobb till 5 och efter det fika med Bee som slutat jobba på KM som jag verkligen saknat och vill ta farväl av. Sedan mot kvällen kör jag min näst sista utgång! Sista är kanske att ta i då det låter som att jag ska dö, men sista for now sen får vi se vad framtiden har att erbjuda!

Dags att sova ut nu för att göra det bästa av imorgon även om jag säkert kommer stå och gråta som en kärring och det blir ju inte heller bättre av att jag har mens! Natti natt & tatah!





Heta Carla



Kocken själv!



Jag & wifey



Tjockis jag äter!



NC



Raggar style



haha whut?



Dinner time!



Mummms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0