Tuesday

För en vecka sedan flyttade jag hem från mitt andra hem London..
Nu vill nog alla mina vänner där veta om jag saknar tillbaka och svaret är självklart dock är jag inte klar med Sverige och är nöjd med att vara hemma även om jag en dag kanske flyttar tillbaka till London. Bara Gud vet vad framtiden har att erbjuda Ned!

Nu sitter jag i alla fall hemma med mr pojkvän och snart ska vi sätta på någon film och mysa hos Karin och dem med Shabbe och Sonia. Har inte riktigt blivit tid för det så ska bli skönt att få softa i soffan med ingen mindre än fluffrumpa och grannarna.
Idag har jag sprungit en massor på stan och arlanda sedan 11 imorse och fått lite ärenden gjorda. Sedan kom mamma och hämtade mig och vi drog till mormor på middag!
Ibland finns det inget bättre än familjen som jag dessutom saknat så!

Miss my second home & life..




När jag hade tjejerna på besök och även mina sista dagar i uk



Libanesisk som vi kommer minnas livet utan



Frukost och en galen shopping dag



Dag 2 och ännu mer shopping



Jag & söt Ang



At starbucks



Sist, men inte minst enjoy beautiful London!


Kommentarer
Postat av: jordii

jag dog när jag såg bilden från arab restaurangen. Hahaha oh herregud, vi kommer minnas det ett bra tag!

2010-08-25 @ 10:06:10
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0