Tuesday

Vad är dealen med mina vänner/mr pojvkän? Dem alla har något gemansamt och det är att prata i sömnen!
Som t.ex. nu när jag ligger i sängen med en sovandes mr pojkvän som helt plötsligt säger let´s go och skratta! Jag blev ju fan rädd så först tittade jag till honom och frågade ifall han sov?
Såklart fick jag ej något svar och efter några min börjar han mumla något och nu ligger bullen och sover tyst.

Samma sak med min kompis Ami som t.om. en gång när vi var yngre fick för sig att hon skulle plinga på min dörr 5 på morgonen (vi bodde grannar), men tur var det att hennes syskon vaknat av att dem hört när hon öppna dörren!
Som tur fick hon inte för sig nu senast när vi var i London att vandra, men såklart vaknade både jag och Jordi av att kvinnan sitter och snackar om vad vi ska göra på dagen i sömnen.

Sedan har vi Katta som mumlar en hel del i sömnen! Inget var ju roligare än när vi var på väg hem från Bulgarien och mitt i flyget sitter hon och mumlar högt för sig själv.
Ja ni mina vänner ibland ger ni mig allt ett gott skratt!

Idag har jag iallafall vart med mamma och shoppat lite inredning till mitt nya rum i hennes nya lägenhet plus hittade en as snygg matta till vardagsrummet här hos mig och mr pojkvän.
Mot kvällen kom Arshi och hängde med oss och nu ska jag sova bredvid min pratglade pojkvän, tatah!




Kommentarer
Postat av: United

hahah. älskar dig med

2010-09-02 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0