Wednesday

Guten tag!
Saiko vädret fortsätter, men det är åtminstone sol ute idag så jag är nöjd. Idag kom Micho över som jag saknat och vi fick ta igen lite tid samt planera lite roliga projekt som vi har planerat nu till hösten!
Denna höst vill jag absolut inte sittta still då jag planerat att jag ska hinna med ett par mål som jag nu satt upp!
Som sagt back to business!

Väntar nu på att mr pojkvän ska komma hem från jobbet då vi ska dra och handla mat och laga lite gott!
Hur sjukt är det inte att jag saknat att handla och laga mat? Små saker uppskattar man verkligen när man är utan dem!
Jag har nu äntligen bokat tid hos min frisör för det är verkligen dags att byta look och klippa mitt hår! Så imorgon är det dags och ska jag nu äntligen våga köra en beckham och ritchie som jag länge velat klippa, men fegat varje gång när det kommit till kritan?


Vad ska Ned komma hem med imorgon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0