Wednesday

Vilken natt! Vilken hemsk natt jag haft då det var världens bråk utanför mig nej usch vill inte ens skriva om det får hoppas att jag får lite mer sömn och lugn och ro inatt!
Välkommen till storstaden Ned!

Idag var det back to work vilket gick mycket bättre än väntat då jag var helt inställd på att det inte skulle gå bra då jag nu har världen hemlängtan!
Till exempel idag hade vi en iranie familj över som skulle bli stylade och helvete vad den familjen påminde om min saknade familj där hemma!
Nu är det inte långt kvar så det är bara att njuta även om min saknad äter upp mig!

Ska väldigt snart ta och sussa då jag jobbar 8 på morgonen imorgon, men som tur slutar jag tidigt så tänkt shoppa lite presenter hem efter jobbet för som sagt nu är det endast dagar kvar, tatah!

Tams resa:





Tam har landat och det har även första utekvällen!



KM tjejerna kom alla ut för att styra upp en hejdå utgång!



KM



vip



Girlsen och hm.. här börja vi få en aning för mkt sprit i oss



Slutet gott, allting gott för denna galna kväll som slutade på soho, fyllekäck och två alldeles för fulla tjejer i min säng!

Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0