Friday

Det är äntligen helg och fredag!
Idag vart det jobb så idag tänker jag inte göra något annat än att umgås med fluffrumpan framför how i miet your mother!
Igår drog jag och Micho på julbord med jobbet på en restaurang som jag och mr pojkvän faktiskt alltid går till på alla hjärtans dag!
Väldigt trevlig, men extremt flummig kväll och måste passa på att tipsa om om deras dessert panna cotta! Oh den mumman var underbar i mun!
Italiensk gräddpudding med hallonsås och skogsbär! Ska fan testa göra en själv!
Imorgon är jag ledig så tänkte passa på att julklapps shoppa med mamma och mot kvällen blir det mys med Linda och co!
Suit up dudes, tatah!
Mina söta små barn.. mmmm!

Kommentarer
Postat av: love&peace

Det där såg gott ut ^^



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-11 @ 12:18:38
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0