Friday

Ännu en dag som sjuk här hemma!
Själv har jag lust att klä på mig och ta mig en runda på stan, men bäst att stanna hemma så får jag väl unna mig skoj imorgon istället!
Nej, nej jag är absolut inte avundsjuk på folk som bor i länder där dem slipper väder som detta!

Idag är jag iallafall ledig och som sagt ska inte göra så mycket mer än att vila dock ska jag hitta på lite kul till kvällen, men vad vet jag inte riktigt än.
Sen jag har så mycket tid över då jag enbart ligger i soffan så passade jag på att kolla lite äldre blogg inlägg som jag skirivit.

Det finns inget bättre än att gå igenom gamla bilder och minnen. Hittade en rolig "dagens mening by nedved." 
Nu i efterhand ser detta tragiskt nog ut som ett blondin skämt :


Jag: hallo vilken toa bajsade du i?

Mr pojkvän: det var för flera timmar sedan och vad fan spelar det för roll?

Jag: Nej men den lilla toan kanske är bekvämare att bajsa i...

Mr pojkvän: Ja, den har skinnsäte, minibar & autotvätt för röven!
........Du är hopplös Neda

Jag: Men..kan jag få ett svar ändå?


  

Kommentarer
Postat av: Michell

HHAHAHA fyfan nedoo... du knäcker som vanligt! Visst vare i Manchester!

2010-12-04 @ 10:02:47
URL: http://michellm.blogg.se/
Postat av: Arshii

Hahaha

2010-12-06 @ 15:46:43
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0