Monday

Finns det någonting bättre än mellandagsrea! Svar nej!
Både igår och idag har jag fått chansen att gotta mig i massor av fynd och förhoppningsvis blir det fler. Jobbade igår på invigningsdagen av rean och helvete säger jag bara. Vi människor blir ju som djur dessa dagar!

Idag är jag ledig och har vart på stan med mr pojkvän på dagen och nu ska vi dra och mysa hos Karin och Julle.  
Börjat smått få en ovälkommen förkylning så ska försöka ta det ganska lugnt för vill verkligen inte vara förkyld till nyår! Kan ni på tal om nyår förstå att om mindre än en vecka är det ett nytt år?
Galet, tatah!

Bilder från julafton:




Vår julgran



Julbord, mummmmms!



Fick bland annat en snygg kappa så nu får vädret se till att bättra sig!



Jag & hjärtat



Mammi & jag

Slutet gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: Michell

Queen Red ;) First the hair... now the jacket... and next? Mama miaaaa gooo!

2010-12-29 @ 01:34:29
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0