Saturday

Med drink i hand sitter jag nu hemma hos mr pojkväns släktingar och jag kan inte vara mer nöjd!
Vilken kanon helg och julafton!
Igår jobbade jag till 14.00 och sedan var det bara att skynda sig att duscha och bege sig med mr pojkvän hem till familjen där släkten väntade.

Kalle, julbord, önskade julklappar och sedan slutade kvällen med en härlig sömn och sovmorgon efter denna intensiva vecka!
Spelade sims på morgonen då jag fick två sims spel och ikväll blir det persisk fest hos mr pojkväns moster. Ibland finns det faktiskt inget bättre än att vara samlade med nära och kära för att inte glömma jag är ju ett litet jul freak!

Hoppas ni alla får en kanon helg så hörs vi innan det nya året, tatah!




Merry chrismukkah!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

läcker tatuering!:)

2010-12-26 @ 13:25:55
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Michell

strumpaaan fan va kul vi hittade igår men... mina fötter dödar efter 12timmar, dina med antar jag? haha damn

2010-12-27 @ 11:45:06
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0