Tuesday

And so this is christmas (soon)!
Det är helt sjukt hur tiden rullat på så snabbt och att denna fredag som kommer är det julafton!
Har jobbat som en tok i helgen och även fast det vart galet ansträngande så måste jag ändå säga att jag haft det kul. Mycket folk som ska julklappshoppa = kaos däremot julstämning på hög nivå!

Kom hem helt körd igår så det blev mr pojkväns famn och how i met your mother. Vaknade idag upp bredvid älsklingen och nöjt av att vara ledig vilket jag är idag för nu jobbar jag fram till jul så folket handla inte i sista minuten nu!

Vi drog ner på stan för att shoppa dem sista klapparna och helvete vad kallt det är idag brrrr! Hela -16 grader!
Snackade med en kompis i London och dem har ju också det ganska kallt och fått en del snö, men det komiska är att dem har -1 grader och endå klagar dem! Bara jag som har lust att skicka lite snö och kyla från oss?

Sitter nu med röd färg i håret perfekt till jul och nyår då röd färg är en färg som måste färgas om ofta och ska ta en lång härlig dusch sedan blir det superbad filmen med mr pojkvän och sömn för imorgon är det back to work, tatah!



Rött ska det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0