Thursday

Dagen innan nyår wihoooo!
Nu är jag allt taggad mina vänner och längtar bara till imorgon och alla galenskaper vi ska hitta på!
Planen är att sova ut nu efter en tuff dag på jobbet och imorgon blir det att städa lägenheten, duka fram allt, sola solarium, middag och sedan party all night/morning long!

Sitter nu med Karin, Julle och mr pojkvän och fixar lite sköna låtar och planerar lite. Ja, jag är verkligen jätte taggad inför imorgon dessutom tror jag inte heller att det bara är jag som vill lämna detta år för ett nytt!
Avslutar detta inlägg med att önska er alla ett gott nytt år, god forsättning och en lista över mitt år som gått:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajamen tog tag i en barndomsdröm och flyttade alldeles själv till London och bodde där i ett halvår!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hm.. ja jag flyttade vilket jag lovade mig själv att göra dock att sluta svära så som jag gör gick inte riktigt så bra, men bättre att hålla ett än noll!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej tråkigt nog så sätt igång att gör moster Ned glad nu mina vänner inför det nya året!

4. Dog någon som stod dig nära?
Tack gud nej, men en ängel som dog på nyår för några år sedan saknas otroligt!

5. Vilka länder besökte du? 
England och Spanien!

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Detta år har gått så snabbt så vet intre riktigt om jag saknat något. Så svar nej!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
26 april vilket är dagen då jag satte mig på planet för att flytta till London! 

8. Vad var din största framgång 2009?
 
När jag klarade mig själv i ett annat land och fixade jobb som stylist och lägenhet utan någons hjälp. Den flytten gjorde verkligen mitt år och jag är så glad att jag tog mig modet att flytta! 

9. Största misstaget?

Haha ja mina vänner man kan alltid göra bättre, men man lär sig som sagt alltid av sina misstag!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ännu en gång tack gud nej, men en och en annan förkylning har man allt inte lyckats rymma ifrån.

11. Bästa köpet?
Även detta år blir det sims och min och mr pojkväns högtalare till vardagsrummet!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping och resor!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag skaffade så bra vänner i London som jag fortfarande håller bra kontakt med! Nya vänner gör än alltid glad! Även när jag fick jobbet jag kämpade för att få!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Det måste nog vara alors on danse och no americano som jag har galet goda minnen med!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Året innan var riktigt tufft så detta år har varit mycket bätter och speciellt under tiden jag bodde i London och efter. Förhoppningsvis ska det bara blir bätter!

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Tror jag skrev samma sak förra året, men hade man haft lite mer tid och pengar så hade lite fler resor inte satt fel!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Dåliga dagar vill jag ha mindre av då man vaknar på fel sida eller bara känner för att vara arg! Sådant ska vi skita i iår!

18. Hur tillbringar du julen?
Med familj, släktingar och mr pojkväns släktingar!

19. Blev du kär i år?
Nja.. haha är redan kär i min fjärt så igen ny kärlek på gång, men kär och galen är jag än!

20. Favoritprogram på TV?
Jersey shore!

21. Bästa boken du läste i år?
Oj, kom på att jag fan inte läst en enda bok iår! Ett nytt nyårslöfte kanske?

22. Största musikaliska upptäckten?
Mr pojkvän i duschen?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Att ha alla mina nära och kära samlade!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Att även få hit min brittiska vänner.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hemmafest med alla mina vänner som slutade kaos, men bra kaos! Kunde inte fått mer crazyness!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
My way or the highway

29. Vad fick dig att må bra? 
England, det jag åstadkom, alla nära och kära, alla nya vänner och mitt jobb!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Dj Pauly D och Tom Hardy!

31. Vem saknade du?
Mr pojkväns pappa som skulle vart här med oss denna dag. Vår saknade ängel!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya vänner i London har lärt mig så mycket och gjorde ärligt talat min resa i London till en kanon flytt! Jag har verkligen mina Karen millen tjejer att tacka!

Nu kör vi däremot på det nya året och vart Ned flyttar detta år får vi allt se ;)


Kommentarer
Postat av: Katta

haha a visst ere så:) GOTT NYTT ÅR GUMMAN! <3

2010-12-31 @ 10:33:40
Postat av: United

Älskar min underbara älskling!

2011-01-12 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0