Thursday

Att jag alltid lyckas kosta mig själv feber och en långvarig förkylning, bravo!
Skulle egentligen jobbat idag och hitta på lite roligheter till helgen, men det blev varken jobb för min del idag och det kommer heller inte bli så myckte crazyness till helgen då jag måste stanna hemma och vila. Ännu en gång bravo Ned!

Idag har jag alltså inte gjort någonting annat än att varit snorig och febrig glamoröst hu?
Mot kvällen lagade jag och mr pojkvän mat ihop och satte igång titanic boxen som han köpte till mig för några år sedan. Som många vet så är jag tokig i titanic och tror det var för tre år sedan han köpte den boxen i julklapp och sedan dess har vi bara hunnit se filmen, men inte resten av boxen som innehåller bland annat klippta scener osv.

Efter filmen vart jag rå sugen igen på att göra min titanic tatuering som jag för två år sedan fick idéen för att göra. Vad det är tänker jag inte dela med mig föränn det sitter på min kropp, men nu är frågan ska jag eller ska jag inte?
Tror det har gått två år nu sedan jag gjorde min första tatuering och en ny börjar allt bli dags för att göra! 
Nej dags att trötta ögonen framför sims tills jag sussar, tatah! 



Oh nu är jag allt sugen igen..


Kommentarer
Postat av: Sam

Jag gick ut igår (som för övrigt fett kul) med feber,rethosta och rinnig näsa. Vakna upp helt frisk! whiskey/utgång vs apoteket/vila 1-0

2010-12-03 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0