Wednesday

Atjoooooooooooo!
Jag tror nog jag är så förkyld som man kan bli! Feber, nyser hela tiden och snorar wiho!
Som tur slutade jag ju tidigt igår och idag är jag ledig så ska passa på att vila. Däremot måste jag förbi stan en snabbis då jag måste till läkaren, men ska klä mig som en sjuåring med mössa, vantar och flera plagg!

Idag är det iallafall 1 december så nu är julen snart här!
Jag älskar allt som har med jul att göra förutom -14 grader som vi till exempel har här idag, men annars är julen en härlig tid. Julmys, julbord, julklappar, julfilmer!

Dags att försöka se lite mänsklig ut så jag kan sätta mig på bussen utan att se ut som en zombie som kommit fel, tatah!


Fler bilder från i lördags:




Ned style



At Sams



Hu?



På väg



S&K



NK



Flipp gänget!


Kommentarer
Postat av: Sam

Sandra ser rätt nöjd ut med min hand på bröstet! haha

2010-12-01 @ 20:15:39
Postat av: Ned!

Haha min gudfar har en viss fetish för bobbis han!

2010-12-01 @ 21:46:05
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Michell

visst blev det sött... nyförälskat par =) hehe

2010-12-03 @ 00:24:44
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0