Friday

Vaknade upp idag med en massa tankar och bekymmer, men nu är det nästan planerat!
Vad tänker jag inte dela med mig av än då det inte är hundra, men vi är nu på goda vägar mina vänner.
Idag skulle jag egentligen dra till gymmet med Sandra då jag inte gymmat alls denna vecka, men det har ju vart så mycket med lägenheten och det jobbet gör en mer än trött.
Imorgon får det bli lite gymmande i alla fall!

Idag har jag vart med mr pojkvän och bara för en gång skull tagit det lungt framför vår addiction big bang theory!
Snart kommer dock Karin & Julio över och då får vi jobba på, men idag är vi i alla fall bra utvilade! 
Helgen är här, men denna helg tror jag ej det blir någon utgång för mig utan en mys helg med vänner och familj, men man ska aldrig säga aldrig, tatah!



Sam la precis upp denna på face och fy vad jag saknar sommarn! 
Jag & min kusin Nazli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0