Friday

Usch ibland får man faktiskt bara vara en bitterfitta!
Satt nyss och pratade med Barz och det är verkligen inte lätt som ung att betsämma sig vad man ska ta sig till. Vad säger framtiden just dig?

Just nu är jag ganska förvirrad då jag slutade universitet för en månad sedan och sedan dess har det blivit tankar kring vad jag ska göra med mitt liv.
En stor anledning till varför jag lämnade skolan var ju för att kunna satsa på musiken helhjärtat vilket har gått bättre än jag trodde, men det blir svårt nu när det oftast kan vara brist på motivation.
Sol och sommar skulle ju underlätta en del kan man minst sagt säga!
En sak jag däremot lärde mig i Örebro var att absolut aldrig ge upp en dröm eller satsa på en plan B innan man satsat fullt på ens plan A.

Jag har gång på gång önskat att jag ska få ett skivkontrakt, men hur i sjutton ska det gå till när det enda jag gör är att sitta på min röv, plugga, jobba ja göra allt förutom att satsa på musiken!
Nej nu är det andra bullar!

Dock är det hårda tider då det är extremt svårt att få jobb och Sverige är såklart ett land med möjligheter, men i i jämförelse med USA är vi en fis ute i rymden.
Just nu gäller det liksom att hålla hoppet uppe och ha ett extre brett leende på läpparna under dessa svåra kalla tider, men en dag hörreni ska vi alla nå våra drömmar det kan jag lova!
Efter en lång dags slit i vardagsrummet med Karin & co blir det nu sängen och Keeping up with the Kardashians, tatah!



Dreams do come true..


Kommentarer
Postat av: Arshii

Kul att du tar upp det här i bloggen just nu, för att jag hade vääärldens samtal med min syster om min framtid. Det fälldes tusen tårar kan säga dig! Shais vad jag börjar bli orolig för min framtid. Men jag tänkte att jag kanske drar till Norge i alla fall och det vore D U N D E R om du kunde hänga med. DU och JAG gör horhus i Oslo haha ;D

2010-02-05 @ 11:35:23
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vill sjunga alltså? Börja med att söka till Idol, om du e riktigt bra har de ingen anledning att säga nej till dig.

2010-02-06 @ 11:28:34
Postat av: Ned!

Ash: haha ashi gillade målen vi satt upp igår nu kör vi bara så får vi se vart vi hamnar!



Anonym: Idol har man ju funderat på, men om du tar en titt på alla som vunnit idol eller vart med hur många har kommit någon vart? I snitt är det ju illa av alla som vunnit är det Darin & Agnes som tagit sig långt. Vet inte om idol Ned skulle vara nått känns nästan som att det är lika stor chans som att söka upp skivbolag själv! Vi får väl se..

2010-02-06 @ 13:29:03
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0