Hey new Heidi

Minns ni Heidis 10 operationer? Nå nu visar vår nya Heidi upp sin nya look på röda mattan!
Att säga att hon är ful är att ta i, men hon ser nu ut som en 30 åring som opererat bort sina 40 år.
En sak som däremot är fullt är hennes överdrivet stora ballonger!
Jag själv är för operationer och hoppas att jag snart kan göra en operation som jag velat göra i flera år, men vad hände med en naturlig look?
Heidi är endast 23 år alltså tre år äldre än mig, men det kan man verkligen inte se!




Heidi Montag är mest nöjd med nya hakan


Skorna var iaf snygga..


Kommentarer
Postat av: Katrin

Heej dear! Dags a skicka lite skojiga bilder till mig snart:) hehe. Händer idag? ringer dig senare ikväll! PUSS

2010-02-16 @ 10:59:44
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0