Monday

Vilken otroligt mysig dag det vart igår!
Var ju med Ami tills 7 då mr pojkvän kom och hämtade mig och igår kom även min morbror med hans familj från London som jag inte träffat på flera år så först drog vi hem till min mormor och träffade en del släktingar och min älskade morbror som jag verkligen saknat!
Min lilla kusin Dani som jag sist pussade på hela tiden och bar är nu 9 och i den åldern är dem inte riktigt så gosiga av sig så fick tvinga fram en kram av den jäveln!
Känns jätte skönt att ha dem här nu i veckan så denna vecka kommer det bli mycket skoj med släkten!

Efter att vi var där ettag drog vi till min och mr pojkväns restaurang som vi alltid drar till varje alla hjärtans dag som en tradition. Godaste pastan jag någonsin ätit måste jag säga!
Sedan kom vi hem till oss och där hade mr pojkvän en del överraskningar till mig. Min present var ett kärleksspel som vi spenderade resten av kvällen åt!
Av mr pojkvän fick jag h&m presentkort, namn halsband som jag faktiskt länge velat ha och lite annat. Jag kan inte vara mer än tacksam och hoppas ni andra också hade en kanon alla hjärtans dag, tatah!




Det här är synen jag får när jag kommer hem!



Mitt bord med min gulliga flaska med tshirten!



Rosblads regn!



Bullen!



Rosblads krig



3:dje året!

Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0