No more pain, no more drama

Det är inte ofta jag delar med mig av mina mindre bra dagar eller när allt känns svart, men just nu vill jag verkligen skriva av mig.
Är riktigt ledsen och knäckt sedan fredags och känner verkligen hur jag bara vill ge upp allt.
Vi alla går igenom svåra tider här i livet då man når en punkt där man känner att verkligen allt går skit och just nu har jag nått den punkten om inte till och med passerat den.

Det var verkligen länge sedan jag kände att jag hade allt under kontroll.
Känns som att jag fastnat i en ond cirkel där jag bara fortsätter att gräva min egen grav. Nu när jag är där nere vet jag inte hur jag ska ta mig upp.
Gång på försöker jag klättra upp och ibland når jag toppen, men så snabbt jag är där uppe ramlar jag ner.

Det är som att klämma vatten ur en sten. Alltså omöjligt och just nu känns allt i mitt liv omöjligt!
Behöver se ett ljus och känna att allt kommer ordna sig för det vet jag att det gör, men när vet ja inte och frågar ni mig känns det som att det aldrig kommer ljusna.




Kommentarer
Postat av: jordii

Jag vet inte vad som har hänt. Men allt kommer att ordna sig, det gör det alltid. Ge det lite tid, det är okej att må dåligt och gråta ibland.

Och gör saker som gör dig lycklig! Hoppas du mår bättre snart :)

2010-02-23 @ 10:38:48
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0