Saturday

Vilken attans panik jag fick igår!
Nu börjar allt närma sig och om några veckor kan hela mitt liv vara annorlunda! Nervös? Absolut!
Just nu vet jag inte riktigt vad som kommer hände, men som Ash sa igår någon gång kommer du skjuta upp dig själv och då är du äntligen uppe på toppen!

Även idag blir det myspys passande till alla hjärtans dag och allt med en myspys helg. Ska hem till familjen som jag inte träffat på hela två veckor så ska umgås med dem och sedan kommer Ami & Katta!
Utgång för mr pojkväns del och en filmkväll för min!
Sedan sover jag hos familjen ikväll och imorgon är det äntligen v-day som jag verkligen ser fram emot, tatah!

Här kommer Neds sista minuten tips inför alla hjärtans dag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0