Saturday

När allt går skit går verkligen allt skit!
Hade en kanon kväll på krogen, men mot slutet hände en sak som fick mig extremt ledsen och knäckt.
En del saker går dessvärre inte att köpa med pengar och då får man väl leva med att det går aldrig att få tillbaka.

Vaknade klockan tio och en sekund trodde jag att allt var en mardröm, men sedan insåg jag att det dessvärre hade skett och då ville jag verkligen inte vakna så somnade om och vaknade halv 4 bakfull och ledsen över gårdagens händelse.

Just nu vill jag bara att detta ska lösa sig även om det inte kommer lösa sig helt så är det verkligen bättre än inget.
Nej ska vila med grabbarna och Karin och hoppas att allt löser sig...


Kommentarer
Postat av: amoora

De kommer att lösa sig GARANTERAT! för du har mkt o bevisa dom att det är deras fel . oroa dig inte tullo

2010-02-21 @ 15:20:20
Postat av: Ned

Haha tullo? Du knäcker koss jag hoppas verkligen allt löser sig!

2010-02-21 @ 23:40:29
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0