Sunday

Bakisdag var bara förnamnet och på köpet kom även mensen lägligt, woho!
Igår kväll hade jag det riktigt kul då det blev en spontan utekväll med Sandra. Förfest hos mig och sedan väl inne på klubben träffade man på en massa vänner lika trevlig varje gång.

Innan älsklingen drog för att jobba natt även denna natt så försökte vi fortsätta med renoveringen, men tror nog det blev fler timmar liggande i sängen och span efter nya tatueringar med Karin & Julio än arbete för vår del idag.
Mot kvällen kom Barz som drog hem nyss.

Vi satt och "youtubade" lite och han visade en tjej som är känd för sina horoskop klipp. 
Jag som alltid förr trodde på horoskop har senare verkligen vart skeptisk när det kommer till att spå framtiden, men min vänner det finns ett men!
Vi tittade först på vad som kommer ske detta år och sedan vad hon hade sagt skulle skett månader innan och skumt nog prickade hon väldigt bra in på saker som skett nu under dem senaste månaderna!

Att man är trött, stressad och letar efter kärlek är ingen nyhet och passar in på nästan alla, men hon gick mer in på djupet och jag till min förvåning tror inte att horoskop kan vara helt omöjligt, men sen om jag tror på det är en annan femma!

För alla jungfruar där ute detta är vad år 2010 kommer att innehålla: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0