Sunday

2 plusgrader? Nu hoppas jag verkligen att vädret håller sig till plus sidan!
Igår var jag bara hemma och tog det lungt hemma hos Ash.
För en gång skull kunde man gå ute utan vantar eller känna att man bara vill springa in i värmen. Som sagt hoppas verkligen att sommarn blir så extrem så vinter har varit!
Rysk kyla = utomlands sol!

Mr pojkvän som var ute och festade igår är nu på väg hem till mina föräldrar med kebab och även idag blir det en lugn dag plus att vi måste måla lite på taket och börja städa för nästa vecka kommer vår efterlängtade soffa och resten av möblerna!
Bilder från Arshis b-day:




Jag och lill sis



Persisk mat, yum!



Gänget



Sötnosen



I wanna play a game, are u ready? och tydligen ser jag att jag är förloraren med glaset i hand!



Nu börjar kvällen spåra..

Slutet gott och till skillnad från förra helgen allting gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0