Thursday

Idag gick jag upp 12 som är riktigt bra med tanke på att jag somnade 4, men kan också han med att Katta ringde och väckte mig istället för larmklockan!

Var på g-centrum med Arshii och köpte och kollat lite saker inför alla hjärtans dag som nu är på söndag.
Detta blir alltså min och mr pojkväns tredje alla hjärtans dag så nu börjar man få slut på ideer, men hann gick även ner på stan med Sandra och där hittade jag en perfekt present som jag dessvärre inte kan tipsa om, men en liten hint blir att var extra busiga av er nu!

Pratade med både Arshii & Sam om framtidsplaner och nu ska jag ge järnet som sagt man ska leva sitt liv som om det vore ens sista dag (ja jag vet Moder theresan i mig talar!)
Nej nu är vi tillbaka i vardagsrummet och ska dra över till Karin och dem och laga lite mat medan grabbarna fortsätter med väggarna, tatah!



Mästerkockarna Ned & Karin


Kommentarer
Postat av: selmAAH

HAHAHA fan vad bäst!! glad jag blev nu assåååååå haha :D

2010-02-12 @ 01:02:09
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Skrba!

Trevlig slump! :) Det går, -som vanligt, haha. KOM!

2010-02-12 @ 13:00:21
URL: http://divljakupina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0