Wednesday

Aj, aj och dubbel aj!
Som jag nämnde i förra inlägget körde jag och Sandra hårt igår och imorse när jag vaknade hade jag lite ont överallt, men mot eftermiddagen och nu mot kvällen har det verkligen blivit värre. Denna träningsvärk var verkligen en objuden gäst!

Idag har jag spenderat tid med familjen och morbros familj och vad är dealen med att nästan alla morbröder är roliga?
Det går inte en enda sekund utan att man skrattar när man är med min morbror och ni som känner mig förstår nu kanske vart jag fått min humor ifrån!

Mot kvällen kom vi hit och fortsatte med vårt vardagsrum som vi alla börjar tröttna på då det tagit väldigt lång tid, men om en vecka kommer vår soffan och soffbordet som vi beställt och vi räknar med att vara klara tills dess så nu har man lite mer att se fram emot medan man arbetar!
Ska nu vila med mr pojkväns och kolla på våra favorit serier 2 & 1/2 men, how i met your mother och big bang, tatah!


Världens bästa morbror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0