Thursday

Fyfan vad jag hatar att bli väckt och då speciellt av en borr!
Sedan halv tio håller dem på att borra i huset bredvid oss och det låter verkligen förjävligt!
Åt precis frukost och nu ska jag snart upp och fixa mig då jag har tid hos frisören. Tänkte färga håret lite brunare då brun färg lätt blir matt och kanske toppar jag mig om det behövs.

Efter helgen har jag och Arshii mycket att planera och nu börjar det verkligen närma sig för våra planer.
Jag är allitfrån rädd, nervös, men samtidigt ivrig!
Nej nu kör vi med gasen i botten!

Till alla mina vänner vill jag även passa på att säga att jag har beställt ett nytt sim-kort med samma nummer som förr som ska komma nu innan helgen om jag har tur. Så fortsätt tills dess som vanligt att nå mig på mr pojkväns mobil och så snabbt jag fått mitt sim kort hör jag av mig, tatah!



Kanske ska jag komma hem så här istället?


Kommentarer
Postat av: amooraa

sv;- hej , ja jobbar hela helgen från morgon till kväll så hinner kommer ej hinna vara med er.. är bara ledig idag! puss

2010-02-26 @ 09:04:44
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: United

hahah. älskar dig mongo

2010-03-06 @ 00:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0