Tuesday

Food time!
Idag drog vi ner och köpte allt som behövs för vår "renoverings fest" med Karin och Julio som ska tapetsera och måla sitt kontor och vi som ska måla om vårt vardagsrum och från och med imorgon börjar festen!
Efter shoppingen drog vi istället för att äta på Max till Willys och köpte saker till att laga en ordentlig sallad som jag nyss blev spymätt på! 
Nu när jag börjat träna gäller det att lägga undan snabbmaten ettag!

Väntar på att dem andra ska bli klara och sedan ska vi kolla på film. Egentligen vill jag se på Paradise hotel, men Julio är inte så sugen så får ladda ner och se finalen och hålla mig borta från nätet då jag alltid lyckas veta vem som vinner innan programmet!
Nej dags att vila min mätte mage, tatah!



Matkoma är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0