Wednesday

ibland vill man verkligen bara gå under jord för det är precis vad jag skulle vilja göra!
Har många bollar i luften just nu och imorgon kommer Arshi hit för att planera lite med mig om vad ska göra med detta år!

Känns som att tiden bara rinner ifatt än och snart kommer jag sitta här som 30 åring utan att hunnit pricka av mina mål!
Man minns ju tillbaka till när man var 14 och såg fram emot att bli klar med skolan och äntligen få resa, se världen, flytta utomlands, ja vi alla har saker vi gärna vill göra, men helt enkelt inte gör! Varför?
Jag skulle såklart kunna nöja mig med att jobba och leva här, men just nu är de inte det jag vill göra!
Att ta ett kliv och ändra på sin vardag och speciellt för mig som bor med min pojkvän är en läskig förändring, men man måste också leva JAG. Vad har livet att bjuda just MIG på?

Nej dags att gå och handla mat och sedan fortsätta med renoveringen som äntligen börjar gå bra, men fy vad det har slitit på oss. Har inte orkat göra något dessa dagar då man blir helt slut efter en dag i vardagsrummet, men vill man ha det fint får man lida pin!
 


Old Ned!


Kommentarer
Postat av: Arshii

Helt rätt! Man ska resa och leva livet och ta reda på vad livet har att erbjuda just DIG. Du och jag måste ta ett snack om det där, för tiden rullar på... vad väntar vi på??

2010-02-12 @ 14:44:28
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0