Friday

The sun, the sun wherefore art thou the sun?!
Däremot var det varmare idag än iförigår när jag gick ut för att hänta amira. Vi både trodde vi skulle frysa till is så kallt det var!

Nu lagas det falukorv och pasta med Karin och grabbarna sitter och spelar fia och sedan kommer grabbarnas arbetskollegor på filmkväll.
Idag var jag på mitt ärende 9 på morgonen och jag är mycket nöjd med min insats, men mer om det när det närmar sig!

Vi var även idag och köpte vår efterlängtade soffa och på köpet hittade vi dröm soffbordet så nu går det inte att sluta vara exalterad.
Om allt går som det ska kommer dem komma i slutet av februari, men vill man ha något fint får man lida pin!
Dags för matdags, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0